Intrebari frecvente

Ai o întrebare? Oare cum sună, suntem curioși…

Ne bucurăm că ești aici și te salutăm.

Ca să obții răspunsul dorit la întrebarea ta, te invităm să completezi formularul de mai jos.

Toate întrebările tale sunt binevenite. Te rugăm să ne adresezi doar întrebări punctuale şi care nu au conţinut obscen sau discutabil din punct de vedere moral.

Timpul tău este important pentru noi așa încât echipa noastră suport te va contacta în cel mai scurt timp posibil. Tu doar pune-ne la încercare!

Atenție: trebuie să completezi corect formularul pentru a primi un răspuns din partea echipei Obelix Sofa.

Vrei să afli mai multe despre Obelix Sofa?

Mai jos găsești o listă cu cele mai frecvente întrebări pe care clienții ni le adresează. Dacă nu găsești aici ceea ce te interesează te rugăm să ne trimiți rapid întrebarea ta completând formularul de mai sus.

Îți răspundem în cel mai scurt timp. Pune-ne la încercare!

Aveţi un magazin de prezentare unde se pot vedea și testa produsele existente pe site?

Da, dispunem de un Showroom, în Zalău, unde sunt expuse produsele regăsite pe site. Ținând cont de faptul că se pot cumpăra produse direct din magazin vă indicăm să contactați echipa suport și să verificați dacă produsul dorit se află la acel moment în magazinul de prezentare.

Cum comand?

Comanda pentru oricare din produsele dorite se plasează doar în Showroom, în intervalul orar existent. Vrei să ajungi la noi? Ne găsești aici. Viziteaza-ne

De ce mi se solicită datele personale în procesul de comandă?
Datele personale sunt necesare la procesarea comenzii şi întocmirea facturii fiscale, în cazul în care decizi să plasezi o comandă. Te asigurăm de confidenţialitatea datelor tale.

Cum pot vedea dacă un produs se află acum în stoc?

Disponibilitatea stocurilor este afișata în dreptul fiecarui produs existent pe site. Pentru mai multe informații cu privire la caracteristicile produsului aflat în stoc vă invităm să contactați rapid echipa noastră suport. Contact

Cum plătesc?

Îți oferim mai multe modalităţi de plată pe care le poți folosi pentru a achiziționa produsele regăsite în portofoliul nostru:
a) plata prin card de credit (VISA sau MasterCard) emis de orice bancă din țară și din lume;
b) plata cu avans și diferența înainte de data livrarii sau ridicării produsului din magazin;
c) plata în rate, cu card de cumparaturi emis de una din bancile partenere acceptate;

  1.  plata prin credit deschis la partenerii noștri financiari);
  2.  plata cash în magazin, în lei sau valută (EURO, USD) la cursul BNR din ziua efectuării tranzacției.

Cum se face livrarea produselor?

Vă putem la dispoziție două modalități de livrare:

  • după ce a fost achitată integral marfa comandată poate fi ridicată din depozitul nostru de către client (alegând Hida sau Zalău ca punct de ridicare), cu mijloacele sale proprii de transport, riscul deteriorării produselor căzând direct în sarcina sa.
  • asigurăm transport gratuit în orașul Zalău precum și în Ortelec și Herclean, cu mențiunea că livrarea produselor se face doar până în fața casei și/sau blocului unde domiciliază clientul.
  • la cerere și evident contra cost prin echipa noastră de profesioniști livrăm oriunde produsele comandate de clienți (chiar și în afara județului Sălaj), ținând cont că livrarea se face doar până în fața blocului și/sau casei clientului.
  • la cerere și evident contra cost prin partenerii noștri livrăm oriunde produsele comandate de clienți (chiar și în afara județului Sălaj), ținând cont că livrarea se face doar până în fața blocului și/sau casei clientului.

Atenție:

  • comanda ta va fi livrată la adresa menționată pe fișa de comandă. În condițiile în care dorești să schimbi adresa de livrare te rugăm să ne anunți în timp util (cu cel puțin 3 ore înainte de ora convenită de comun acord).
  • dacă ai specificat în fișa de command că dorești și serviciile de livrare poți renunța la ele înainte de a achita integral comanda. După ce banii au fost încasați nu te mai poți răzgândi. De ce? Pentru că noi ne pregătim pentru livrare și echipa și-a stabilit un traseu de urmat și un program pentru ziua convenită împreună. Avem multe comenzi de livrat și ne onorăm programul convenit. Pune-ne la încercare!   

Pentru a cunoaște costul exact livrării vă invităm să contactezi rapid echipa noastră suport. Contact

Pot plăti suplimentar pentru ca produsele să îmi fie aduse până în casă?

Costul de livrare include livrarea doar până în faţa blocului și/sau casei clientului. În funcție de disponibilitatea echipei de livrare se poate adăuga un cost suplimentar pentru livrarea produselor comandate până în casă. Pentru mai multe informații și detalii suplimentare vă invităm să contactați echipa noastră suport.  Contact

Asigurați și montajul produselor?

Fiecare produs de tapițerie vine însoțit de instrucțiunile de montaj. Și este atât de simplu de montat orice produs. Chiar și așa, la cererea expresă a clientului echipele noastre specializate vor realiza montajul produselor alese. Acest serviciu este opțional și se realizează contra cost. Important: montajul nu include și urcarea coletelor pe scări (excepție facem pentru clienții care locuiesc la casă sau la parter). Pentru mai multe detalii suplimentare vă invităm să contactați rapid echipa noastră suport. Contact

Cum pot anula o comandă?

Comenzile pot fi anulate doar în termen de 12 de ore (în zilele de luni – vineri) de la plasarea lor în magazinul de prezentare, dacă livrarea nu a fost deja efectuată sau dacă nu a fost dată în lucru comanda în fabrică.

Cum îmi pot schimba comanda?

Comenzile pot fi schimbate doar în termen de 12 de ore (în zilele de luni – vineri) de la plasarea lor în magazinul de prezentare, dacă livrarea nu a fost deja efectuată sau dacă nu a fost dată în lucru comanda în fabrică.

Dacă dorești să schimbi o comandă, te rugăm să contactezi rapid echipa noastră suport specificând produsul cu care dorești să schimbi produsul deja comandat. Te rugăm să ai în vedere că putem schimba comanda doar în anumite situații și fiecare situație va fi evaluată și tratată individual, cu maximă seriozitate. În cazul în care acest lucru se aprobă ține cont te vom aștepta din nou în Showroom pentru a reface documentația cu privire la noua comandă.

Prețurile existente pe site includ TVA?

Toate prețurile existente pe siteul www.obelixsofa.ro sunt actualizate și conțin TVA.

Cât timp durează producerea unei canapele și/sau colțar?

Suntem mai rapizi decât crezi. Durează cât ai clipi dacă găsești ceea ce dorești în stoc, direct în Showroom. Iar dacă comanda trebuie personalizată în acest caz comanda ta va fi gata în cel mult o lună de zile și de cele mai multe ori ți-o terminăm mai repede și știm că tu nu o să te superi pe noi. Ne dăm tot interesul pentru a finaliza cât mai repede comanda ta însă totul depinde de numărul de comenzi preluate în decurs de o lună de zile. În același timp este important de precizat faptul că termenul de producție mai diferă și în funcție de model, stofa aleasă și de furnizorii cu care colaborăm pentru piesele de feronerie. Pentru mai multe detalii vă invităm să contactați cu încredere echipa noastră suport. Contact

Ce garanție au produsele Obelix Sofa?

Toate produsele comandate și regsite în portofoliul Obelix Sofa au o garanție de 4 ani pentru structură și respectiv de 2 ani pentru stofă și restul componentelor. Garanția pornește de la data cumpărării produsului și este valabilă pe baza facturii emise și a bonului de casă. Aceste documente trebuiesc păstrate cu grijă pentru a face dovada cumparării respectivului produs. Aici găsești mai multe informații utile legate de condițiile în care garanția este valabilă. Garantie

Pot rezerva un produs în Showroom?

Poți rezerva produse existente pe stoc în Showroom pentru un interval de maxim 48 ore. Vei lăsa consultanților noștri de vânzări un număr de telefon pentru a putea fi contactat în cazul în care un client va dori să achiziționeze exact produsul dorit de tine. În acest caz tu vei avea primul prioritate iar dacă nu îl vei mai dori noi îi vom oferi dreptul celui de-al doilea client de a-l cumpăra. Asta înseamnă că acest proces de rezervare în magazin a produsului ales de tine nu te obligă și să-l cumperi. E corect nu-i așa? La Obelix Sofa tu ești mereu în avantaj! Pentru a rezerva un produs chiar acum contactează cu încredere echipa noastră suport. Contact

În ce zile se pot livra produsele?

Produsele comandate se pot livra la domiciliul clientului în zilele de luni-sâmbătă în functie de disponibilitatea existentă în conformitate cu programările din săptămâna respectivă. Data și ora livrării se stabilesc de comun acord cu fiecare client în parte, ținând cont de programul și disponibilitatea acestuia.

Trebuie să fiu acasă când soseşte canapeaua?

Da, trebuie să fie cineva acasă atunci când ajunge produsul la tine pentru a-l putea recepționa și semna fișa de livrare. Poți să ne contactezi pentru a obţine mai multe detalii despre data şi ora livrării sau pentru a schimba adresa de destinaţie. Contact  

Ce documente trebuie să prezint la livrarea comenzii?
Nu este nevoie să prezinţi niciun document la livrarea comenzii. Vei fi rugat să semnezi procesul verbal pentru primirea și recepția produselor.

Ce fac dacă la primirea produsului acesta este deteriorat?

În cazul în care produsul este livrat de către echipa noastră și acesta este deteriorat când ajunge la tine acasă te rugăm să completezi toate sesizările tale pe fișa de livrare și să contactezi rapid echipa noastra suport pentru a găsi rapid o soluție de remediere a problemei constatate. Nu-ți face griji, totul se va rezolva cu bine.

Comanda a venit incompletă la livrare. De ce? Când primesc şi restul produselor?

În cazul în care comanda a ajuns incompletă la livrare este posibil să fie o eroare de coletare, aşa că te rugăm să contactezi rapid echipa noastră suport. Vom investiga problema ta și garantat găsim o rezolvare cât mai rapidă a situației cu care te confrunți acum. Nu-ți face griji, totul se va rezolva cu bine.

Cum procedez dacă nu mi-a fost livrată comanda la timp?

Te rugăm sa contactezi rapid echipa noastră suport şi vom verifica detaliile comenzii tale. Vom investiga problema ta și garantat găsim o rezolvare cât mai rapidă a situației cu care te confrunți acum. Nu-ți face griji, totul se va rezolva cu bine.

Cum pot găsi un anumit produs pe site?

Pentru a căuta un produs, te invităm să folosești modulul existent în partea de sus a site-ului. Pentru ca tu să ai acces la cea mai corectă informație siteul nostru se actualizează zilnic. În cazul în care nu reușești să găsești acum ceea ce cauți contactează echipa noastră suport și te vom ghida și consilia în mod profesionist. Ne pui la încercare? Contact

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra un produs Obelix Sofa?

Sigur că da, Obelix Sofa preia și onorează comenzile tuturor persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, te rugăm să specifici acest lucru consultanților noștri de vânzări din Showroom în momentul în care plasezi comanda.

Doresc să achiziționez un produs care nu mai este pe stoc. Cum procedez?
Putem realiza un produs identic cu ceea ce tocmai am vândut. În acest caz îți vom prelua comanda în Showroom și vom produce produsul dorit în cel mai scurt timp. Pentru mai multe informații legate de disponibilitatea produsului dorit contactează rapid echipa noastră suport. Contact

Cum pot cumpăra un produs direct de pe acest site?

Acest site nu poate prelua momentan comenzi online dar te asigurăm că acest lucru va fi posibil în curând. Preluăm toate comenzile în magazinele de prezentare Obelix Sofa. Pentru orice alte informații cu privire la modalitatea de cumpărare a produselor regăsite în portofoliul nostru vă rugăm să contactați echipa noastră suport. Contact

Deținem un Showroom de mobilă și dorim să colaborăm cu Obelix Sofa. Cu cine luăm legătura?

Suntem deschiși să te cunoaștem și să lucrăm cu tine. Pentru a intra într-o relație contractuală și pentru a stabili toate aspectele procedural care se impun te invităm să contactezi și îți vom răspunde în cel mai scurt timp. Cu siguranță vom găsi o modalitate potrivită prin care vom fi parteneri. Vrei să vezi? Facem afaceri si cu tine

Vreau să obțin informații suplimentare care nu se regăsesc acum pe site. Cum procedez?

În acest caz, ai la dispoziție două variante: completezi formularul de mai sus cu întrebarea la care nu ai găsit încă un răspuns sau poți să contactezi pur și simplu echipa noastră suport. Indiferent de varianta aleasă îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil. Vrei să ne testezi? Contact